Being a woman is worse than being a farmer - there is so much harvesting and crop spraying to be done: legs to be waxed, underarms shaved, eyebrows plucked, feet pumiced, skin exfoliated and moisturized, spots cleansed, roots dyed, eyelashes tinted, nails filed, cellulite massaged, stomach muscles exercised. The whole performance is so highly tuned you only need to neglect it for a few days for the whole thing to go to seed.
Helen Fielding "Bridget Jones's Diary"

czwartek, 22 grudnia 2011

Tag Lakieromaniaczki



Grafika pochodzi z bloga Whale's Nails, na którym utalentowana autorka udostępnia nam tę i inne plakietki za darmo, można skorzystać i umieścić na blogu (co oczywiście uczyniłam).



1.Ulubiona marka lakierów
Coraz bardziej moje serce zdobywa firma China Glaze, mają świetne pomysły, pasuje mi konsystencja i pędzelek, dobrze mi się maluje.
2.Lakiery brokatowe czy kremowe?
Kiedyś głównie kremowe, teraz wkręcam się w brokaty. Przeważnie wybieram brokaty kiedy wiem, że będę mogła poświęcić więcej czasu na zmywanie.
3.OPI,China Glaze czy Essie?
Jak w punkcie nr 1 - China Glaze. Uwielbiam Essie i ślinię się do wielu OPI, ale moje paznokcie ich nie lubią - Essie zazwyczaj odpryskują pierwszego dnia po nałożeniu, a kremowe OPI nakładają się nierówno lub bąbelkują, nie znalazłam jeszcze na nie dobrego sposobu.
4.Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
Mniej więcej od stycznia tego roku codziennie, max co dwa dni (jeśli jest mega ładny). Jeśli lakier następnego dnia trzyma się nienagannie, to i tak lubię mu coś dodać dla urozmaicenia. Doczekałam się już komentarzy w pracy typu "drugi dzień ten sam lakier?Wow :)"
5.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Niebieski, na lakierowych półkach jako pierwsze przyciągają moją uwagę.
6.Ciemne czy jasne pazurki?
Właściwie to średnie, nie przepadam za zbyt jasnymi lub zbyt ciemnymi - co z tego, że jest to piękny ciemnogranatowy lub ciemnofioletowy, skoro wygląda na prawie czarny.
7.Co masz aktualnie na paznokciach?
Zoya Charla, ale zaraz zmywam, bo to już trzeci dzień od pomalowania ;) poza tym trochę wytarły się końcówki po umyciu lodówki.
8.Czy lubisz matowe wykończenie?
O tak, kupiłam Essie Matte About You i miałam długą fazę matowania każdego lakieru. Lubię obserwować, jak zabija połysk :)
9.Czy jesteś fanką frenchu?
French miałam robiony raptem kilka razy, zawsze u manikiurzystki. Kupiłam kiedyś biały lakier do końcówek Miss Sporty i naklejki Sally Hansen ułatwiające równe nałożenie, nigdy ich nie użyłam :)
10.Ulubiony zimowy kolor?
Zimą maluję na te same kolory jak w inne pory roku - czyli takie, na jakie mam ochotę danego dnia.
11.Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
Nie darzę niechęcią żadnej konkretnej marki, jednak uwielbiam jak lakiery mają nazwy, zwłaszcza bardziej odjechane (z polskich Colour Alike), więc staram się nie kupować tych z bezosobowymi numerkami.
12.Czy używasz lakieru nawierzchniowego?Jaki jest Twój ulubiony?
Tak, najczęściej szybko wysuszającego. Wciąż szukam ulubionego.
13.Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
Bezbarwnego :D
14.Czy używasz preparatów podkładowych?Jakie sprawdziły się najlepiej?
Używam zawsze, ale wciąż szukam ideału.
15.Ulubione wykończenie lakieru?
Lubię wszystkie wykończenia z wyjątkiem frost/perły. Zależy od nastroju :)
16.Wzorki czy prosty,monochromatyczny manicure?
Nie umiem malować fajnych wzorków i rzadko próbuję, więc zazwyczaj jest bezwzorkowo.
17.Czy lubisz pękające lakiery (kraki ;) )?
Lubię, mam siedem sztuk i planuję zakup brokatowego China Glaze :)
18.Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?
Na pierwszym miejscu - Lynnderella, piękne brokaty i trudne do zdobycia. Lecą do mnie trzy sztuki i w styczniu zamierzam upolować kolejne cztery. Marzę też o znalezieniu się w sklepie KIKO.
19.Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
Wczoraj kupiłam dwie buteleczki Douglas Absolute Nails - Lucia i Elena.
20.Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
I to, i to oczywiście. Ale przeważnie kupuję sama sobie :)
21.Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
Na studiach, czyli dawno temu :D


To dość długi tag, ale świetny dla każdej lakieroholiczki. Dlatego taguję wszystkie, które mają ochotę odpowiedzieć na lakierowe pytania, a jeszcze tego nie zrobiły!

1 komentarz:

  1. aż sobie wpisałam te brokaty Lynnderella w google, bo ich nie znałam... fajne mają buteleczki i są bardzo oryginalne! :)

    OdpowiedzUsuń