Being a woman is worse than being a farmer - there is so much harvesting and crop spraying to be done: legs to be waxed, underarms shaved, eyebrows plucked, feet pumiced, skin exfoliated and moisturized, spots cleansed, roots dyed, eyelashes tinted, nails filed, cellulite massaged, stomach muscles exercised. The whole performance is so highly tuned you only need to neglect it for a few days for the whole thing to go to seed.
Helen Fielding "Bridget Jones's Diary"

wtorek, 27 grudnia 2011

Kleancolor - Fashionista

Ciąg dalszy prezentacji lakierów Kleancolor, na brokatowe topy będziecie musiały zaczekać aż zaświeci słońce, bo bez niego zdjęcia wychodzą mi jeszcze gorzej. Oto Fashionista, czyli zgniły zielony z żółtymi nutami. Kiedyś nie spojrzałabym na taki odcień, dziś mnie fascynuje :) Muszę go rozcieńczyć, niestety lakiery tej firmy są dość gęste. Dwie warstwy.



Porównałam z drugim kupowatym kolorem, jaki mam, czyli Wibo So Matte 04. Od góry mamy Kleancolor, potem Wibo z nabłyszczającym topem, następnie zmatowiony Kleancolor i Wibo solo. 


I jeszcze zdjęcie w sztucznym świetle. Widać, że do mojego Essie Matte About You dostały się holodrobinki, trochę szkoda :(


11 komentarzy:

  1. rzeczywiście jest piękny :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam go! jak dla mnie kleancolory (zwłaszcza brokatowe) śmierdzą trochę jak śmieci, dziwny zapach, nie znam innych lakierów, które by tak dawały :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity kolor! I ta nazwa - ,fashionista", ChG ma swojego zgniłego ,,trendsettera".

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity kolor!
    ...jak się rozcieńcza lakier? Tzn. czym? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. (beEKO) - rozcieńczalnikiem do lakierów:) do kupienia w drogeriach. Ja kupiłam na stoisku Vipery takie maleństwo z wygodną końcówką do zakraplania, potem na allegro butlę 100ml nieznanej mi firmy i sobie przelewam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolor jest rewelacyjny! Muszę go mieć w swojej skromnej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń