Being a woman is worse than being a farmer - there is so much harvesting and crop spraying to be done: legs to be waxed, underarms shaved, eyebrows plucked, feet pumiced, skin exfoliated and moisturized, spots cleansed, roots dyed, eyelashes tinted, nails filed, cellulite massaged, stomach muscles exercised. The whole performance is so highly tuned you only need to neglect it for a few days for the whole thing to go to seed.
Helen Fielding "Bridget Jones's Diary"

piątek, 9 grudnia 2011

LUSH Honey Trap - balsam do ust

Długo pozostawałam Lushową dziewicą - w ciągu kilku lat byłam kilka razy w Dublinie i oczywiście przechodziłam obok tego pachnącego sklepu, ale nigdy nie weszłam do środka, sama nie wiem dlaczego. 
Nigdy - aż do marca tego roku. Byłam już stałą czytelniczką kosmetycznych blogów, MUSIAŁAM więc kupić jakiś szampon w kostce i zaopatrzona w skromną listę zakupów przekroczyłam po raz pierwszy próg firmowego sklepu na Grafton Street :-)
Oto jeden z moich nabytków - z dość obszernej gamy balsamów do ust wybrałam Honey Trap. 
Malutka zakręcana puszeczka mieści 10 gram produktu, używam go w domu - w terenie wolę sztyfty, są bardziej higieniczne. Składniki opisane na zielono są naturalne, na czarno - syntetyczne. Kosmetyki Lush są robione ręcznie - na każdym jest imię osoby, która go wykonała, podoba mi się ten pomysł, sympatycznie to wygląda :-)




Konsystencja jest zbliżona do masła, trzeba przez moment potrzymać palec w słoiczku, żeby balsam się podtopił i nadawał do nałożenia na usta. Wrzucam zdjęcia na dłoni przed i po rozsmarowaniu.



Widać, że balsam nie nabłyszcza zbytnio - po prostu nadaje taki zdrowy, nawilżony wygląd. Pachnie pięknie miodowo-waniliowo z nutką pomarańczy, chłodzący efekt olejku miętowego jest minimalny. Polecany jest do nawilżania suchych, spierzchniętych ust i spełnia swoje zadanie, z tym że dość szybko "znika" i trzeba ponawiać aplikację. Dwie największe zalety to zapach i wydajność. 
Czy kupię ponownie? Z pewnością nie - na świecie jest tyle kuszących balsamów do ust, że i tak nie uda mi się wypróbować wszystkich :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz