Being a woman is worse than being a farmer - there is so much harvesting and crop spraying to be done: legs to be waxed, underarms shaved, eyebrows plucked, feet pumiced, skin exfoliated and moisturized, spots cleansed, roots dyed, eyelashes tinted, nails filed, cellulite massaged, stomach muscles exercised. The whole performance is so highly tuned you only need to neglect it for a few days for the whole thing to go to seed.
Helen Fielding "Bridget Jones's Diary"

środa, 15 sierpnia 2012

China Glaze - Shower Together

Szukając niedawno lakierów do skompletowania mojej prywatnej dziewiątki z transdesign (dość zgubne dla portfela, jednak lepiej zrobić z kimś wspólne zamówienie :)), trafiłam na Shower Together i od razu poczułam, że na pewno mi się spodoba - to dla mnie kolejny turkus idealny, doskonała równowaga pomiędzy kolorem niebieskim i zielonym. Dwie warstwy.


Lakier pochodzi z kolekcji ECOllection z roku 2008 - fajna nazwa kolekcji i ciekawy pomysł, inne lakiery wchodzące w jej skład to Solar Power, Unplugged, Recycle, Hybrid i Tree Hugger. Aczkolwiek osobiście uważam, że wspólny prysznic bynajmniej wody nie oszczędza ;)



4 komentarze: