Being a woman is worse than being a farmer - there is so much harvesting and crop spraying to be done: legs to be waxed, underarms shaved, eyebrows plucked, feet pumiced, skin exfoliated and moisturized, spots cleansed, roots dyed, eyelashes tinted, nails filed, cellulite massaged, stomach muscles exercised. The whole performance is so highly tuned you only need to neglect it for a few days for the whole thing to go to seed.
Helen Fielding "Bridget Jones's Diary"

czwartek, 21 czerwca 2012

Sally Hansen - Turquoise Opal

Na lakier z poprzedniego posta nałożyłam tęczowe cudo Sally Hansen z serii Nail Prisms - Turquoise Opal. Udało mi się go kupić na Allegro za jakąś śmieszną kasę, nie pamiętam dokładnie, ok. 6 zł? Jest bardzo przejrzysty, więc najprościej użyć go właśnie do layeringu. Jedna warstwa daje bardziej subtelny efekt:



Dołożyłam drugą warstwę dla wzmocnienia tęczy. Udało mi się uchwycić tylko drobną część kolorystycznych możliwości...




14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolor, ale jak dla mnie trochę bardziej jesienny:) Niemniej jednak robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny efekt duo! Podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak żuczek.Świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój najukochańszy z całej serii! Uwielbiam go, ma mój ulubiony zestaw kolorów. Pięknie wygląda na Twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  5. O Boże, gdzie Ty go kupiłaś?! Chwal mi się tu, ale już! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, przestałam się już emocjonować i przeczytałam w końcu opis "na allegro za 6 zł" ale ze mnie bystrzak :P

      Usuń
    2. Niestety dawno ich tam nie widziałam, a szukałam później dla znajomej. Są na eBayu, ale dużo drożej...

      Usuń
  6. Na dwóch ostatnich zdjęciach podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń