Being a woman is worse than being a farmer - there is so much harvesting and crop spraying to be done: legs to be waxed, underarms shaved, eyebrows plucked, feet pumiced, skin exfoliated and moisturized, spots cleansed, roots dyed, eyelashes tinted, nails filed, cellulite massaged, stomach muscles exercised. The whole performance is so highly tuned you only need to neglect it for a few days for the whole thing to go to seed.
Helen Fielding "Bridget Jones's Diary"

poniedziałek, 17 września 2012

Greek Mad mani ;)

Hej, wróciłam :)
Dwa tygodnie na Krecie to świetny wypoczynek, staję się zagorzałą wielbicielką greckich wysp - mieszkać na stałe bym tam nie mogła (za gorąco), ale na urlop są fantastyczne! Niestety nie miałam w hotelu wanny i wszystkie babeczki/kule/muffinki do kąpieli wróciły z powrotem czekając na inną okazję. Nie byłam również w wąwozie Samaria, ale mam nadzieję, że kiedyś pojadę na zachodnią część Krety i wtedy nie ma zmiłuj, muszę to zobaczyć!
Następnym razem wrzucę trochę "prawdziwych" urlopowych zdjęć, a teraz mój paznokciowy przegląd minionych dwóch tygodni :D










13 komentarzy:

  1. ale fajny pomysł na zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale u Ciebie wakacyjnie.... Gracja jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Pięknie, dla mnei paznokcie zdecydowanie schodzą na drugi plan, zakochałam się w Krecie już rok temu :):)

      Usuń
  5. Mam skojarzenia z krasnoludkiem z Amelii;)
    Mani bardzo fajny, szczególnie niebieskości mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Grecja jest moim kierunkiem na nastepny urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :) Udany urlop!
    Podoba mi się Grecja ale na takie krótkie wypady do max.7 dni :) W zeszłym roku byłam na Kos i mile wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm, ale Ci zazdroszczę, chętnie bym się teraz powygrzewała w słońcu przy szumie fal...
    Świetny pomysł na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nareszcie wróciłaś :-) ja na urlop zupełnie w drugą stronę, ale skoro dobrze Ci na Krecie było - super!

    OdpowiedzUsuń