Being a woman is worse than being a farmer - there is so much harvesting and crop spraying to be done: legs to be waxed, underarms shaved, eyebrows plucked, feet pumiced, skin exfoliated and moisturized, spots cleansed, roots dyed, eyelashes tinted, nails filed, cellulite massaged, stomach muscles exercised. The whole performance is so highly tuned you only need to neglect it for a few days for the whole thing to go to seed.
Helen Fielding "Bridget Jones's Diary"

poniedziałek, 28 maja 2012

Już w piątek Dzień Skittles :)


Zaczęło się od niewinnej dyskusji na forum lakierowym na temat, czy można czuć się za staro na malowanie paznokci na różne kolory i jak w sobie przełamać to uczucie ;). Potem padła konkretna data - akurat nadchodził Dzień Dziecka, który wydaje się być dniem idealnym do lakierowych szaleństw. Niedługo potem Paramore stworzyła śliczny banner akcji i pięknie wszystko opisała- kto jeszcze nie czytał, niech zajrzy na jej blog.
Przeraźliwie rzadko noszę skittles, więc oczywiście się przyłączam i zapraszam wszystkie chętne, w najbliższy piątek jeden lakier to za mało :)

5 komentarzy:

  1. Nananana, nie mogę się doczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, ja mam trzy pomysły na Skittlesy i nie wiem który zrealizować! :-O :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisze się ^^
    Juz troszkę rozgłosiłam ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja też i ja też! Będę miała chyba pierwszy raz w życiu skittlesy inne niż do jedzenia!

    OdpowiedzUsuń