Being a woman is worse than being a farmer - there is so much harvesting and crop spraying to be done: legs to be waxed, underarms shaved, eyebrows plucked, feet pumiced, skin exfoliated and moisturized, spots cleansed, roots dyed, eyelashes tinted, nails filed, cellulite massaged, stomach muscles exercised. The whole performance is so highly tuned you only need to neglect it for a few days for the whole thing to go to seed.
Helen Fielding "Bridget Jones's Diary"

niedziela, 2 czerwca 2013

Modelki trafiają do...

Jednak nie przewidziałam wszystkich opcji w rozdaniu...niedawno dotarło do mnie, że skoro jedna osoba może wybrać dwa lakiery, to może się zdarzyć, że wylosuję ją dwukrotnie. Ponieważ jednak nie zaznaczyłam wyraźnie, że można wygrać tylko jeden lakier i że wylosowany szczęśliwiec zostaje wykluczony z kolejnego losowania - postanowiłam jeszcze przed sporządzeniem losów, że dopuszczam taką ewentualność. Jeśli los tak będzie chciał - jedna osoba może zgarnąć dwa lakiery.
Wszystkie zaproponowane przez Was lakiery i nazwy były bardzo interesujące, bez wahania kupiłabym każdy z nich :)
Wypisałam losy, najpierw dla Blueberry Muffin...

 rzut oka na maszynę losującą (mój śliczny nowy kubek :))

Z zamkniętymi oczami wyjmuję karteczkę...lakier Blueberry Muffin otrzymuje:


Gratulacje!
Zmiana losów, kolejne spojrzenie na maszynę losującą...do kogo trafi brokat?


Lakier Boogie Nights otrzymuje:


Muszę przyznać, że na ten widok lekko mnie zatkało. Modelki Cię kochają, chłopie, Kosmos dziś Ci sprzyja - ja nie wiem, idź może jeszcze po kupon Lotto - ostatecznie ktoś wygrywa te miliony :)

Czas na różowy neon, tu nie było potrzeby losowania, gdyż lakierem Pink Punch zainteresowała sie tylko jedna osoba:

 

Serdecznie gratuluję!
W ciągu 5 dni przyślijcie do mnie (madasahatter.pl@gmail.com) swoje adresy.

13 komentarzy:

  1. Haha trzeba przyznać, że wynik zaskakujący:D
    Gratuluję wygranym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurraaa, Swatchmen Tobie gratuluje podwójnie i życzę 6 w totka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również gratuluję!
      Ten neon będzie Ci bardzo pasował

      Usuń
  3. Zwycięzcom gratuluję,a Tobie strasznie zazdraszczam tego kubka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje najnowsze źródełko radości - po rozgrzaniu TARDIS znika z ulicy, a pojawia się w przestrzeni kosmicznej :)

      Usuń
    2. Czy możesz powiedzeć skąd go masz? Bo mimo lakieroholizmu na jego widok najszybciej zabiło m serce ;-)

      Usuń
    3. Ze sklepu Forbidden Planet w Liverpoolu :)
      Najbardziej przydatny jest więc znajomy lub wizyta w UK. Albo amazon...

      Usuń
    4. Dzięki za podpowiedź! Są na amazonie ;-)

      Usuń
    5. no wiem, sprawdziłam :) bo jest jeszcze sklep online BBC, ale akurat kubków teraz nie ma. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Boże, pierwszy raz w życiu wygrałem cokolwiek :D
    Jak przez chwilę uśmiechnę się chociaż odrobinę szerzej, to zsunie mi się czubek głowy. Bardzo Ci dziękuję!
    ps- świetny kubek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci mówiłam, że z Ciebie to farciarz jakich mało ;) Gratulacje! ;*

      Usuń
    2. Raz na milion!
      Dziękuję :*

      Usuń
    3. gratulacje :D nie mogę się doczekać aż zobaczę te dwie ślicznoty na Twoich pazurkach :D

      Usuń