Being a woman is worse than being a farmer - there is so much harvesting and crop spraying to be done: legs to be waxed, underarms shaved, eyebrows plucked, feet pumiced, skin exfoliated and moisturized, spots cleansed, roots dyed, eyelashes tinted, nails filed, cellulite massaged, stomach muscles exercised. The whole performance is so highly tuned you only need to neglect it for a few days for the whole thing to go to seed.
Helen Fielding "Bridget Jones's Diary"

niedziela, 19 maja 2013

Zakupy z okruchem dobra


źródło grafiki: www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/795681,PAH-rozpoczynamy-akcje-pomocy-dla-Syryjczykow

Stronę pajacyk.pl na pewno znacie i przypuszczam, że większość z Was tam nieraz kliknęła - lub klika systematycznie. Ale czy wiecie, że Polska Akcja Humanitarna ma też swój internetowy sklepik? Generalnie zachęcam do odwiedzenia strony sklepiku klik i do pooglądania wszystkiego. Dochód ze sprzedaży każdej rzeczy przeznaczony jest na różne szlachetne cele - walkę z kryzysem żywnościowym w Afryce Wschodniej, budowę studni i ujęć wodnych w Sudanie, dożywianie dzieci, zwiększenie dostępu do edukacji dzieci i dorosłych w najbiedniejszych krajach świata itd.
Ja odkryłam sklepik jakoś przypadkiem w lipcu zeszłego roku i kupiłam dwie koszulki. Ale tak czułam, że tam wrócę i znowu coś wybiorę, bo poprzednio zignorowałam biżuterię :). Kolejne zamówienie przyszło do mnie w miniony piątek i tak oto do mojej biżuteryjnej kolekcji doszły dwie pary kolczyków :)

Trzecia para jest prezentem dla koleżanki.

Biżuterii jest duży wybór, są też śliczne bransoletki i naszyjniki - klik.

Szukasz prezentu dla dziecka? Są książki, zabawki, ołówki, długopisy, koszulki...ja niedługo ujrzę po raz pierwszy mojego przyszłego chrześniaka, mam nadzieję że miś mu się spodoba...


Koszulki są dobrej jakości i dokupiłam kolejne dwie. Razem wyglądają tak (zignorujcie proszę fakt, że są niemiłosiernie wygniecione):


Jeśli chociaż jedna osoba spośród Was dowiedziała się o sklepiku PAH ode mnie i kupi tam kiedyś chociaż jedną rzecz - ten wpis spełnił swoje zadanie :)

2 komentarze: